Para jugar al Uncharted ya tengo los chorropotocientos que saca Sony, a mi no me a gustado. Esperare a ver algo mas.
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No esperabais que Darky lo pillara, no?ShinKun escribió:Lo del culito respingón va porque Drake también lo tiene
¿Sabes lo que te digo? ...Inu escribió:No esperabais que Darky lo pillara, no?ShinKun escribió:Lo del culito respingón va porque Drake también lo tiene
Tomb Raider Game Informer details #1
- Don't expect much of the old linear platforming formula. "We're now giving the player the opportunity to go into a space and choose their own path. Where we take you across the ledge of the B-52 bomber, that's a tutorial. Once you move away from the plane, everything is basically open, dynamic traversal where the player has the freedom to roam around a jump from location to location with ease..."
- You'll be able to air steer, direction control, speed her up/down during jumps
- The game has an XP system. You'll be able to use this for upgrading Lara's abilities. You'll also have to scavenge for materials to upgrade Lara's equipment
- The base camps will allow you to upgrade Lara's abilities, improve your equipment and fast travel to other base camps that you've visited on the island
- Early on you'll only have a few options to upgrade Lara, such as giving her the ability to carry additional arrows for her bow or increasing the speed that she's able to shoot the arrows. As you continue the system will open up and allow you to shape her abilities to your playstyle.
- The context-sensitive actions are one-off sequences. For example, the scene with Lara stabbing the wolf is only going to happen once in the game. They say that if you do it right the first time it'll have an impact.
- "There is linearity to the story - you have to go from point A to point B - but there's junctions in between where we want the player to feel like they're real explorers." These are described as non-linear hub spaces that you can come back to at different times of day.
Todo pinta de muerte. Aunque un poco bullshot las últimas, ya que en el tráiler no se ve así. Ojalá se vea así en la versión final, como esas imágenes...– Se descartará la clásica fórmula lineal. Ahora hay predominan los espacios abiertos.
– Será posible girar durante los saltos, así como ajustar la dirección y la velocidad de los mismos.
– El juego tiene un sistema de puntos de experiencia con los que mejorar las habilidades de Lara. Para mejorar nuestro equipo será necesario recurrir a materiales que tendremos que recoger.
– Los campamentos base nos permitirán viajar a otros campos que ya hayamos visitado rápidamente.
– Lara contará con la posibilidad de ajustar sus habilidades a nuestro sistema de juego.
– Ciertas secuencias, como por ejemplo en la que Lara apuñala a un lobo, sólo ocurrirán una vez en el juego. Si las hacemos bien tendrá un impacto en éste determinado.
– La historia es lineal, pero se ofrece a los jugadores la posibilidad de explorar a su antojo.
Tomb raider durará alrededor de 10 horas
'Tomb Raider' will take around 10 hours to complete
Details from an interview with Global Brand Director Karl Stewart from Crystal Dynamics on Monday indicates just how long the reboot of Tomb Raider should last when it is released next March.
Stewart was discussing the movie and game tie-in with Tomb Raider and how they will both share the same story when he said, "Of course, what we tell in 10 hours is very different than what they will tell in a blockbuster movie of 90 minutes."
The reveal in the July issue of Game Informer suggest that the reboot of Lara Croft is going in a more open-world direction. However, it sounds like it will last a little longer than previous Tomb Raider games unless side quests take up a significant amount of time too.
Tomb Raider will take Lara Croft back to her very first adventure. While the platforming and shooting elements remain, there will also be a strong bit of survival as Lara must scavenge to survive in what looks like her roughest story ever.
- Lara encuentra un campamento base.
- Necesita comida.
- Se adentra en el bosque (es una zona grande abierta).
- Encuentra el arco en un cadáver.
- Escala, salta y demás hasta llegar a lo alto del árbol.
- El cadáver cae.
- Lara coge el arco.
- Hay un ciervo corriendo por el bosque.
- Lara le dispara una flecha y el ciervo escapa corriendo por el bosque.
- Lara lo sigue hasta matarlo.
- Una vez muerto, Lara le arranca carne
- Lara tiene comida y ahora debe volver al campamento base (el tío que juega pierde en dónde queda y tiene que usar la visión de "águila") para encontrarlo.
- Lara calienta la carne en el campamento.
- Ahora tiene que buscar no se que cosa.
- Se adentra de nuevo en el bosque pero esta vez entra en una especie de tumba.
- La tumba es subterránea.
- Llega a una pared y aparece un mensaje "no tienes lo necesario para acceder a esta zona".
Espero que haya una Paz por ahí escondida que vaya en bragas y sujeta tetas .ShinKun escribió:Tomb Raider Peace Walker
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