No estás conectado. Conéctate o registrate

RUMOR: Posible remake o remaster del FFXII

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo  Mensaje [Página 1 de 1.]

1 RUMOR: Posible remake o remaster del FFXII el Dom 2 Ago 2015 - 21:30

Cachon

Spoiler!
Rumor: Final Fantasy XII HD announced at Distant Worlds

At Distant Worlds currently in progress in Pittsburgh, Pennsylvania, orchestra conductor Arnie Roth reportedly confirmed that a “Final Fantasy XII HD Remake” is currently in development. There has been no confirmation from Square Enix on this announcement as of yet.

Update 1: We have anonymously obtained video footage of Arnie Roth discussing “Final Fantasy XII Remake” at Distant Worlds.

Update 2: An anonymous user has told us that Arnie Roth & Hitoshi Sakimoto upon being asked at the meet and greet said “they really couldn’t discuss FFXII” but Arnie said it was happening. Confirmed by Twitter user Zerglinator.

finalfantasy.net

Supongo que será un remaster de esos con graficos HD. La verdad es que la primera mitad del juego era soberbia.

Ver perfil de usuario

Kona

Max 330 Mega Pro-Gear Spec
Sería una buena noticia, la verdad.

Ahora que sabemos quién eres tú, sé quien soy yo. ¡No soy un despojo! Todo tiene sentido. ¿En un cómic sabes cómo se nota quién va a ser el malvado? Es justamente el opuesto del héroe y la mayoría de las veces son amigos, como tú y yo.

Jugando:
Persona 5 (PS4), Injustice 2 (PS4), Tales of the Borderlands (PS4)

Leyendo:

Malaz El libro de los Caídos Vol 1: Los Jardines de la Luna

Viendo:
Bloodline (T3 03/10), El Ministerio del Tiempo (T3 01/13), Por 13 Razones (01/13), Brooklyn Nine-Nine (T3 16/22), Dragon Ball Super (89/¿?), Grey´s Anatomy (T13 15/22), The Big Bang Theory (T10 21/24), Arrow (T5 16/23), Black Mirror (T3 02/06)

Ver perfil de usuario http://losdarkynianos.superforo.net/forum.htm

Wodux

Sudow-Ryu Master
Es lo que toca despues del FFX y en un futuro no muy lejano,habra un remasterd de FFVIII,quizas PS5

Ver perfil de usuario

Cachon

Spoiler!
Update - Distant Worlds conductor says his Final Fantasy XII "remake" comment was "in error"

ear friends,

In response to comments posted by fans, I want to rectify a statement made from the stage Saturday night at our Distant Worlds: music from Final Fantasy concert in Pittsburgh.

Following conversations with composer Hitoshi Sakimoto regarding new concert arrangements of music from Final Fantasy XII, regrettably, the term ‘remake’ was used in error during one of the announcements that took place from the stage during the concert.

We sincerely regret any confusion this has caused.

Arnie Roth, Producer and Music Director - Distant Worlds: music from Final Fantasy

facebook.com/ffdistantworlds

Parece ser que usaron la palabra equivocada 

Ver perfil de usuario

Kona

Max 330 Mega Pro-Gear Spec
Cuando el río suena...

Ahora que sabemos quién eres tú, sé quien soy yo. ¡No soy un despojo! Todo tiene sentido. ¿En un cómic sabes cómo se nota quién va a ser el malvado? Es justamente el opuesto del héroe y la mayoría de las veces son amigos, como tú y yo.

Jugando:
Persona 5 (PS4), Injustice 2 (PS4), Tales of the Borderlands (PS4)

Leyendo:

Malaz El libro de los Caídos Vol 1: Los Jardines de la Luna

Viendo:
Bloodline (T3 03/10), El Ministerio del Tiempo (T3 01/13), Por 13 Razones (01/13), Brooklyn Nine-Nine (T3 16/22), Dragon Ball Super (89/¿?), Grey´s Anatomy (T13 15/22), The Big Bang Theory (T10 21/24), Arrow (T5 16/23), Black Mirror (T3 02/06)

Ver perfil de usuario http://losdarkynianos.superforo.net/forum.htm

Wodux

Sudow-Ryu Master
Eso dicen ahora

Ver perfil de usuario

Contenido patrocinado

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba  Mensaje [Página 1 de 1.]